Pages

Thursday, October 1, 2015

Android Marshmallow Akan Datang 5 Oktober 2015


Google telah mencuba Android 6.0 sejak beberapa bulan lalu dengan preview pemaju tetapi ramai orang mempersoalkan tarikh keluaran versi rasmi. Kebocoran Teleus mengesahkan bahawa Android 6.0 dijadual melancarkan pada 5 Oktober, 2015, dan kini telah disahkan oleh pelbagai sumber dalam talian.

Tidak seperti kemas kini iOS, jangan mengharapkan proses pengemaskinian untuk Android 6.0 perlahan kerana semua kemas kini dari Google. Fail ini kemungkinan besar akan berada di dalam format ZIP, membolehkan anda untuk mengemas kini secara manual. Android 6.0 dikenali sebagai Android Marshmallow dan 5 Oktober 2015 ialah apabila kod Marshmallow akhir akan ditolak ke AOSP juga.

Android Marshmallow tidak boleh didapati untuk Nexus 4, 7 (2012) dan 10. Peranti ini akan kekal menggunakan Lollipop selama-lamanya. Walaupun peranti ini dilengkapi dengan perkakasan yang menarik dan teknikal boleh menjalankan Android Marshmallow, tetapi ia adalah semata-mata tidak bernilai kerana tidak dapat mengemas kini kepada yang baru.

[ SUMBER ]



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia