Pages

Friday, October 2, 2015

Digi Tawarkan 1GB Data Dan Unlimited Calls & SMS Dengan Hanya RM25



Digi secara rasmi mengumumkan 3 pelan postpaid berpatutan yang seolah-olah kelihatan memberikan segala-galanya dalam harga yang sangat rendah. Digi sentiasa menyediakan pelan telekomunikasi berpatutan kepada para pelanggannya tetapi hari ini mereka memutuskan untuk mengambil pesaingan ini ke tahap yang lain dengan menawarkan panggilan percuma tanpa had dan SMS (untuk 3 nombor) pada harga permulaan RM25. Pelan ini juga  didatangi dengan data internet 1GB.



Yang pertama kos pelan RM25 dan mempunyai data internet 1GB dengan panggilan yang tidak terhad dan SMS ke 3 nombor yang berlainan. Pakej ini juga termasuk akaun Muzik Freedom percuma dan Capture Storage (30GB), kedua-duanya dengan caj internet sifar. Caj berikutnya untuk panggilan ialah:

Panggilan - 20sen / minit

SMS - 15sen / sms


MMS - 20sen / mms

Pelan kedua berharga RM45 menampilkan 3GB data internet, percuma 50 minit panggilan untuk semua nombor, panggilan tanpa had dan SMS ke 3 nombor. Sama seperti pelan sebelumnya, Digi menawarkan akaun Freedom Muzik percuma dan Capture Storage Online dengan sifar caj data. Caj yang berikutnya untuk panggilan dan SMS berbeza di:

Panggilan – 15sen / minit

SMS – 10sen / sms


MMS – 20sen / mms

Pelan akhir juga menawarkan 3GB data internet dengan panggilan tanpa had ke semua nombor termasuk rangkaian yang berbeza dan SMS tiada had untuk 3 nombor. Ciri-ciri lain termasuk sifar caj data untuk Muzik Freedom, Capture, WhatApp dan We Chat. Caj berikutnya termasuk:

Panggilan – 0sen / minute

SMS – 10sen / sms


MMS – 20sen / mms


[ SUMBER ]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia