Pages

Sunday, October 4, 2015

HTC One M9 + Supreme Camera Edition Mengumumkan Dengan 21MP Shooter

Apabila pengeluar telefon tidak hadir dengan model baru, mereka memastikan mereka mengemaskini barisan mereka yang sedia ada untuk memenuhi kehendak pengguna. Syarikat terkini untuk memenuhi kehendak pengguna ini adalah HTC, yang baru sahaja mengumumkan One M9 + Supreme Camera Edition.


One M9+ Supreme Camera Edition memiliki 21MP belakang menghadap kamera yang merupakan upgrade sedikit daripada 20MP pada keluaran One M9+. Selain itu ia juga ditambah dalam laser autofocus dan penstabilan imej optik yang sangat penting (OIS). Juga, ada pengesanan fasa yang memastikan terik kelajuan fokus cepat.


Manakala bagi ciri-ciri yang lain, mereka kekal tidak disentuh. Jadi ini benar-benar hanya mengemas kini bahagian kamera yang akan membuat orang-orang yang ingin mendapatkan One M9 + tetapi tidak berbuat demikian kerana ia lebih masuk akal untuk mendapatkan versi dinaik taraf.

Buat masa ini, HTC One M9 + Supreme Camera Edition hanya diumumkan untuk pasaran Taiwan dan bersedia untuk mula dijual di sana pada 6 Oktober ini dengan harga USD630 (sekitar RM2,790). Adakah anda berpendapat bahawa peranti ini akan datang ke Malaysia ?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia