Pages

Tuesday, October 6, 2015

Celcom Melancarkan Pelan First Basic 85 – 21GB Kuota Internet



Celcom kini menawarkan pelan pascabayar Celcom First Basic 85 yang hadir dengan kuota internet keseluruhan sehingga 21GB.

Seperti biasa, kesemua kuota ini dibahagikan mengikut waktu puncak dan melalui Celcom WiFi namun penawaran pelan ini dilihat masih menawarkan nilai yang baik.

Celcom First Basic 85 ini secara asasnya adalah pelan jalur lebar PortaWiFi 2.0 yang dilancarkan baru-baru ini namun pelan pascabayar ini hadir dengan kemudahan untuk membuat panggilan.

Selain itu, anda juga boleh membawa lebihan data internet ke bulan yang seterusnya dengan maksima 7GB kuota internet terkumpul.


Berikut adalah pecahan kuota internet bagi pelan Celcom First Basic 85 ini.

7GB – kegunaan 24jam
7GB – Celcom WiFi – 24 jam

14GB – dari pukul 2pagi-8pagi
14GB – Celcom WiFi dari pukul 2pagi-8pagi

Pelan ini akan ditawarkan dengan kontrak 12 bulan dan panggilan akan dicas 15 sen seminit manakala SMS adalah 15sen juga setiap SMS. Selain itu, jika anda telah menghabiskan kesemua kuota internet ini, panggil dan SMS hanya akan dicas sebanyak 10 sen seminit atau 10 sen/sms.


Bagi anda yang berminat, anda boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai pelan ini disini dan pelan ini hanya akan ditawarkan sehingga 31 Oktober ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia