Pages

Sunday, October 4, 2015

U Mobile Akan Menawarkan IPhone 6s Secara Ansuran

Jika anda merancang untuk mendapatkan iPhone 6s secara kontrak, U Mobile adalah salah satu pilihan anda yang boleh dipertimbangkan sebagai syarikat telekomunikasi yang telah membuka pulangan ke atas bentuk faedah, yang patut anda lihat.


Yang di tawarkan, iPhone 6s dan iPhone 6s Plus semua variasi iaitu 16GB, 64GB dan penyimpanan 128GB dengan 4 warna untuk pertimbangan anda, termasuk emas baru. Borang pendaftaran, anda boleh mendapatinya ditempat pilihan anda yang boleh didapati di Lembah Klang, Johor Bahru, Kota Bahru, Melaka, Seremban, Kuantan, Pulau Pinang, Ipoh, Kota Kinabalu dan Kuching. Keluaran rasmi untuk iPhone 6s di Malaysia ialah pada 16 Oktober dan kita hanya boleh menganggap bahawa anda boleh mengambilnya pada masa itu. Ambil perhatian bahawa dengan mengisi borang, anda sebenarnya tidak membuat tempahan unit tetapi anda akan menjadi antara yang pertama untuk mengetahui apabila peranti boleh dibeli dari U Mobile.

Bagi mereka yang tidak mempunyai kad kredit, U Mobile masih menawarkan pelan pembiayaan mikro kredit yang pada masa ini membolehkan anda memiliki iPhone 6 dari serendah RM98 / bulan. Ini memberikan pembeli fleksibiliti memiliki peranti tanpa bayaran pendahuluan dan anda boleh membayar mengikut tempoh pilihan anda. Walau bagaimanapun ambil perhatian bahawa mikro kredit tidak menarik minat untuk dikenakan mana-mana antara 0.84% hingga 1.20% bergantung kepada penilaian kewangan anda.


Ingin dapatkan 6s iPhone dari U Mobile? Anda boleh mendaftarkan minat anda untuk mendapatkan maklumat terkini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia