Pages

Tuesday, October 6, 2015

ASUS LolliFlash - Sekarang Boleh Dibeli Di Kedai Online ASUS



ASUS secara rasmi mengumumkan mengenai ketersediaan ASUS LolliFlash yang dijual pada harga RM49 di Malaysia hari ini. Peranti ini bukan saja untuk pengguna telefon pintar ASUS saja malah ia juga boleh di gunakan untuk semua telefon pintar yang ada di pasaran sekarang ini.

ASUS LolliFlash adalah sebuah dwi-warna LED Flash yang bertindak sebagai aksesori yang meningkatkan mutu gambar-gambar yang diambil dari kamera telefon anda dengan memberi pencerahan cahaya semula jadi. Walaupun kebanyakan telefon pintar hari ini dilengkapi dengan LED flash, namun kualiti dimiliki tidak setanding dengan ASUS LolliFlash.


ASUS mengumumkan peranti ini pada awal tahun ini dengan pelbagai warna pilihan - merah, putih, biru dan kuning. Hanya dengan memasang peranti ini ke bicu headphone, ia bertindak sebagai dwi-tona flash LED yang memberikan cahaya semula jadi.


Dual-flash datang dengan 3 penapis - putih, ungu dan biru. Penapis boleh digunakan hanya dengan melampirkan dan mengeluarkan seperti yang dilihat pada gambar di atas. Peranti ini berjalan menggunakan bateri dan dilengkapi dengan microUSB kecil untuk mengecas. Ia menawarkan jangka bateri selama 3 jam penggunaan.

Pada mulanya, anda mungkin berfikir bahawa ASUS LolliFlash adalah alat yang tidak penting, tetapi ia mesti mempunyai jurugambar. Ketika mempertimbangkan populariti kehidupan malam dan selfies di Malaysia, kami percaya peranti ini dikeluarkan pada masa yang sesuai untuk mereka yang suka bergambar.


[ SUMBER ]



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia