Pages

Tuesday, September 29, 2015

Sekarang Anda Boleh Membayar Bil U Mobile Di 7-Eleven

Sebelum ini pelanggan U Mobile dapat membeli kad prabayar di kedai 7-Eleven dan tidak ada keraguan betapa pentingmya perkhidmatan tersebut kepada orang ramai. Tetapi sekarang, bukan sahaja dapat membeli kad prabayar malah dapat juga membayar bil bagi pelanggan pasca bayar U Mobile.


Perkhidmatan itu, yang boleh didapati 24/7 dalam lebih daripada 1,800 cawangan 7-Eleven di seluruh negara, membolehkan pelanggan pasca bayar U Mobile untuk masuk ke kedai kegemaran mereka untuk menyelesaikan bil-bil tertunggak mereka. Sebelum ini, mereka hanya boleh membayar bil tersebut di kedai U Mobile atau POS Malaysia sahaja.

Hanya membawa bersama-sama satu kenyataan keras bil salinan, dicetak e-bil atau screenshot kod bar dan mengemukakannya kepada juruwang untuk membuat bayaran. Ia amat mudah. Ambil perhatian juga bahawa pelanggan tidak boleh untuk membuat bayaran bagi akaun yang aktif tetapi digantung dan dinyahaktifkan akaun.

Sebagai alternatif anda juga boleh membayar bil-bil anda dalam talian. Selain melakukannya melalui portal U Mobile, pilihan yang lebih mesra mudah alih boleh didapati dengan rasmi MyUM aplikasi Mobile. 


 like us

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lazada Malaysia